Говорять учні....


Привіт, мене звати Яся, я навчаюся у 5в класі, точніше вже в шостому . Мені найбільше сподобався спортивний день, коли ми грали у футбол. Наша команда в комічних костюмах забили 10 голів.

Мене звать Альона, мені найбільше сподобалось свято печеної картоплі.

Мене звати Віка, я перехожу в 5 клас і в таборі я в 5 загоні, який має назву «Кактуси». В таборі мені найбільше сподобалось малювати стінгазету, а ще сподобалось день печеної картоплі . Я задоволена табором.

Привіт. Я Діма Крат. Мені 8 років. Я навчаюся у школі №4, у 3а класі. Цілий тиждень я ходив до шкільного табору "Черемушки", ми сьогодні ходили в парк, каталися на гойдалках і веселились. З Русланаою Миколаївною кричали наш девіз "У-га, уга, уга- гей, ще один чудовий день " Наші вчителі теж каталися на гойдалках.
А минулого тижня мені сподобалося як ми ходили на концерт в парк.

Я Борис Титаренко. Я навчаюся у 3а класі теж. Мені найбільше сподобалися спортивні ігри - з футболу , тобто комічного футбол.

Мене звати Таня . Найбільше мені сподобалось як ми ходили в парк . А також як Руслана Миколаївна і Любов Михайлівна гойдалися на гойдалці.
А
минулого тижня мені сподобалося свято печеної картоплі і комічний футбол.

Мене звати Анна. Мені дуже подобається наш табір «Черемушки». До речі, мені 10 років, я навчаюся в 4а класі. Сьогодні ми ходили в парк, мені дуже сподобалися там каруселі. А минулого тижня мені сподобалося як ми теж ходили у парк на свято дітей, а ще мені запам’яталося, як ми перодягалися у костюми казкових героїв і грали у футбол, а також конкурс інсценізації української пісні.

Мені подобається шкільний табір. Мене звати Діма .

А я Настя. Мені сподобалось, як ми ходили сьогодні до парку. А на минулому тижні мені сподобалося, як ми ходили до садку їсти картоплю.

Мене звати Коля, мені сподобався день комічного футболу. Я з 5 загону «КАКТУСИ». На комічному футболі грали команди Спортсменів і Казкових героїв рахунок гри 5:10.
Виграла команда Казкових
героїв, але, на жаль, я був за команду Спортсменів.
Сьогодні ми ходили до парку
і катались на різних гойдалках.

Немає коментарів:

Дописати коментар