говорять вожаті...

Привіт!Я Корнійко Наташа учениця 10 класу!Свою навчальну практику я відпрацьовую у найкращому шкільному таборі "Черемушки" в статусі вожатої.Мій четвертий загін,що має назву "Н Л О" є найжвавішим і найенергійнішим!!!Легко і весело прходять літні дні!Разом з моїми"енелятами" ми придумуємо різні ігри,беремо участь у інтелектуальних і творчих конкурсах(де займаємо призові місця)!!!Нещодавно вибороли перше місце у контурсі букетів.За допомогою квітів ми створили композицію,що стала символом нашої дружби.
Ви не повірите,але в нашому на перший погляд дитячому таборі,розгораються зовсім не дитячі подїї!Нещодавно я стала очевидцем справжнього чотирикутника кохання!
Після смачного обіду всі дітлахи відпочивали у своїх класах.Один хлопчисько вирішив показати свою симпатію до чудової діівчинки,але не в зовсім звичний для всіх спосіб-кулаком!!!Це дуже обурило одного із таємних прихильників юної красуні.І відповідно,він вирішив захистити свою кохану.......правда , знову ж тим способом-кулаком!!!На це дійство не зміг спокійно дивитися сусід по парті і нинішній залицяльник дівчинки:"За неї я і сам постояти можу!!!"-грізно сказав хлопчина,але у відповідь почув,красуні він більше не потрібен...........вона зацікавилась юних захисником!!!))))

Немає коментарів:

Дописати коментар